orde in je bestanden, rust in de organisatie, lekker efficiënt werken…
Jij en je collega’s zitten niet stil. Het aantal documenten en bestanden, dat jullie produceren of verzamelen, groeit dagelijks. Als je niet oppast, is het een berg. Er bestaat een prachtige applicatie, die orde schept in een potentiële chaos.
Functies waar jij als beheerder blij van wordt
Mediamanagement wordt een stuk eenvoudiger.
Grip op merkidentiteit krijg je door logo’s, huisstijlbestanden en foto’s te bewaren in de DAM-software van Cocoon. Waar eerst het communicatie team moest controleren of de richtlijnen van de huisstijl naar behoren werden uitgevoerd, is dit met Cocoon een gedeelde verantwoordelijkheid.
Collega’s zijn minder tijd kwijt met zoeken
Door de logische setstructuur maak je mediabestanden snel toegankelijk. Je vindt zelfs razendsnel wat je nodig hebt, als je tags met eigenschappen koppelt aan je logo’s, stockfoto’s, presentaties en bedrijfsvideo’s.
Mediabestanden 24/7/365 toegankelijk
Cocoon software maakt al je bestanden 24/7/365 beschikbaar. Je kunt ze eenvoudig en veilig delen en jij en je collega’s kunnen ze altijd en overal downloaden. Je werkt dus vanaf verschillende locaties snel en gemakkelijk met alle partijen en externen samen.
Gebruikers- en data bescherming
Openbare en gratis cloud oplossingen als Dropbox of WeTransfer zijn lastig te controleren. Het is vaak niet duidelijk, waar de bestanden staan opgeslagen en wie er toegang tot heeft.
De Media Management Software van Cocoon beschermt de inloggegevens van gebruikers met een professionele en goed beveiligde applicatie. De software draait in datacentra in Nederland, dat optimaal beveiligd is.
Bestanden uit Cocoon kunnen eenvoudig worden gedeeld via gebruikersaccounts of via share links vanwaar ze beveiligd met een wachtwoord kunnen worden gedeeld met iedereen die dat nodig heeft.